-
Artykuł archiwalny
2012-07-03 12:16:47
Organizacja
1. Na czele Domu stoi Dyrektor, który zarządza i kieruje całokształtem działalności Domu
na zasadach jednoosobowego kierownictwa.
2. Dyrektor działa w granicach upoważnienia określonego w Statucie Domu.
3. Dyrektor jest uprawniony do samodzielnego składania oświadczeń woli w imieniu Domu.
4. Dyrektorowi służy prawo do udzielania pełnomocnictw do reprezentowania Domu przed urzędami, instytucjami, sądami a także innymi podmiotami w sprawach, których stroną jest Dom a także do podejmowania czynności zwykłego zarządu niezbędnego do prowadzenia stosownej działalności Domu.
5. W okresie nieobecności dyrektora jego obowiązki pełni zastępca dyrektora i główny księgowy.
6. W strukturę Domu wchodzą następujące komórki organizacyjne:
1) Dział Opiekuńczo – Wspomagający,
2) Dział Administracyjno – Gospodarczy,
3) Dział Finansowy,
4) Samodzielne stanowiska.
Informacje o artykule
Autor: Zredagował(a): Data powstania: 03.07.2012 12:16 Data ostatniej modyfikacji: Liczba wyświetleń: 1176 Archiwum
Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował