 
- 
        
    Artykuł archiwalny  2012-07-03 12:19:40 Rejestry, ewidencje i archiwa
 Informacja o prowadzonych rejestrach, ewidencjach i archiwach w Domu Pomocy Społecznej w Wiśniowej Górze. 
 
 - Rejestr zarządzeń wewnętrznych Dyrektora DPS
 - Rejestr skarg i wniosków
 - Rejestr Zamówień Publicznych
 - Rejestr korespondencji
 - Rejestr zwolnień lekarskich
 - Rejestr delegacji służbowych
 - Rejestr kursów i szkoleń
 - Rejestr spraw socjalnych
 - Rejestr przeprowadzonych kontroli zewnętrznych
 - Rejestr przeprowadzonych kontroli wewnętrznych
 - Rejestr umów
 - Rejestr wypadków pry pracy
 - Rejestr zakupu leków
 - Rejestr dopłat i zwrotów do kosztów pobytu przez mieszkańców DPS
 - Rejestr zgonów
 - Rejestr decyzji o odpłatności w DPS
 - Rejestr osób oczekujących na przyjęcie do DPS
 - Rejestr osób, które zrezygnowały z umieszczenia w DPS
 - Rejestr osób, dla których zakupowane są pieluchomajtki
 - Rejestr osobodni
 
 - Ewidencja akt osobowych pracowników
 - Ewidencja dochodów i wydatków
 - Ewidencja drukow ścislego zarachowania
 - Ewidencja księgowa środków trwalych
 - Ewidencja mieszkańców Domu
 - Ewidencja wyjść w godzinach służbowych
 
 - W archiwum DPS w Wiśniowej Górze (gromadzi się dokumenty przez okresy wymagane przepisami prawa o archiwizowaniu).Informacje o artykuleAutor: Zredagował(a): Data powstania: 03.07.2012 12:19 Data ostatniej modyfikacji: 31.08.2012 13:08 Liczba wyświetleń: 2372 ArchiwumLp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował 1 Rejestry, ewidencje i archiwa 31.08.2012 12:49 Adam Olek 2 Rejestry, ewidencje i archiwa 31.07.2012 11:27 Adam Olek 3 Rejestry, ewidencje i archiwa 03.07.2012 12:19 
 


 
	






